REVISTA MUSICAL RITMO

[...] Anaïs Oliveras tiene un timbre delicado, aúreo, que recorre como un metal líquido los intrincados recovecos de la melodía y sus ornamentos. Expone con elegancia y contención el dramático texto de la secuencia medieval en un inteligente diálogo con el quinteto de cuerda formado por cinco instrumentistas expertos en el repertorio del siglo XVIII. Al cálido sonido del quinteto se une la brillante y expresiva voz de la soprano, dando lugar a una rica paleta de colores y a una emotividad que traspasa el alma. [...] https://www.ritmo.es/discos/discos-recomendados/boccherini-stabat-mater-g-532

“Destaco, especialment, el treball d’Anaïs Oliveras, amb un vibrato delicadíssim i una deliciosa conducció de les veus”

Marina Hervás El Núvol. 15.03.2017 

"La soprano Anaïs Oliveras en el paper de Claraniña, amb una veu clara, lleugera i plena de matisos i colors, molt adequada a l’estil del repertori."

Xavier Chavarria.  Revista musical catalana. crítica completa

 

"Un elogi a part mereix l’Anaïs Oliveras, una excel·lent cantant amb sòlides dots interpretatives que sens dubte està cridada a tenir un paper important en l’escena musical catalana. Dotada d’una veu molt equilibrada en tot el seu registre, destaca igualment per les seves qualitats expressives i tècniques, allunyada dels tòpics vocals a què se’ns ha acostumat les darreres dècades en la interpretació de la música antiga." 

Xavier Alern.  El Núvol. Crítica completa

 

"En esta alegre farsa destaca también el buen color de voz y vis cómica de la soprano Anaïs Oliveras". 

César López.  El periodico. Crítica completa. 

 

"La soprano Anaïs Oliveras, formidable en aquest repertori, àgil, amb gràcia i estil i un molt bon ús de la veu en els efectes aguts!"

Crítica a La Vanguardia de Jorge de Persia del concert del Teatre Instrumental i Anaïs Oliveras al Reial Cercle Artístic dins del Festival Mas i Mas. Llegir Crítica Completa.


 

"Anaïs Oliveras, al seu torn, destacà en l’Ave Regina caelorum del mateix autor, amb un timbre clar, de dicció impol·luta i gran expressivitat". Crítica de la Revista Musical Catalana de Mercedes Conde. Llegir Crítica completa.

 

Cicle de la Música del Museu. “Les arpes napolitanes”. Mara Galassi, arpes. Anaïs Oliveras, soprano. Obres de Diego Fernández de Huete, Orazio Michi dell’Arpa, Ascanio Mayone i anònims del segle XVII. MUSEU DE LA MÚSICA (L’AUDITORI).

 

"Anaïs Oliveras ens va ratificar una altre vegada la bellesa de la seva veu, la seva epressivitat artística, tant com a cantant i com actriu, i molt especialment la facilitat i claredat de la dicció". Critica de la Revista Vibracions de Jordi Gargallo.

 

Concert "Rellegint Mozart" dins del Cicle de Musitekton amb Antonio Fajardo (narrador) i Tomoko Matsuoka (clavicinista).